Nejprve pandemie, po ní válka a inflace způsobily, že se spousta firem a obchodů ocitli na pokraji bankrotu. Lidé nejprve nemohli využívat jejich služby a nakupovat, a poté se rozhodli začít šetřit. Na trhu se pak udrželi jen ti, kdo nejenže nabízeli něco, po čem zákazníci toužili, ale nabízeli to tak, aby byl jejich hlas mezi konkurencí slyšet. Jak ale ukázat, že právě vy nabízíte to nejlepší? Nejkvalitnější služby, nebo nejzajímavější zboží? Základem je dobrá sebe prezentace. Kromě toho, že se na vás lidé budou ptát, také si vás vyhledají na internetu, a dle vašich webových stránek posoudí, zda jste pro ně tou správnou volbou. Pokud ještě žádné webové stránky nemáte, je na čase navštívit digitální agenturu, která vám s nimi pomůže. Jak by ale měly vypadat, a na co je potřeba dbát především?
Snadné vyhledávání
Většinou když lidé shánějí nějaký produkt, či službu, a ještě nemají zvoleného konkrétního poskytovatele, či prodejce, zkrátka jen zapíšou do vyhledávače požadovaný termín, a navštíví ty stránky, které se jim jako první zobrazí. Je tedy důležité dostat se na přední příčky ve vyhledávání pomocí klíčových slov. S tím vám může pomoci šikovný SEO webdesignér, který umí pracovat s klíčovými slovy, a postará se, aby byla vaše stránka viditelnější.
Přehlednost
Když už někdo konečně navštíví vaše stránky, touží především po tom, aby se co nejrychleji dobral výsledku. Je tedy potřeba, aby vaše stránky, včetně hlavního menu, byly dostatečně přehledné, a aby z nich jasně vyplývalo, co a jakým způsobem nabízíte. Je tedy potřeba používat lidem srozumitelné výrazy, a využívat jednoduchosti, ve které je síla. Stejně jako by vaše služby, či produkty měly být jasně a stručně popsány, rovněž nezapomeňte nabídnout přehledný ceník, jelikož nikdo nechce kupovat zajíce v pytli, a pokud cenu skrýváte, či ji oznamujete na požádání, budou z vás mít potencionální klienti pocit, že se je snažíte natáhnout. Lidé hledají transparentnost, a chtějí vždy předem vědět, do čeho jdou.
Stylovost
Není však radno opomínat ani designové provedení vašeho webu, jelikož lacině vyhlížející stránky mohou vzbuzovat dojem, že nabízíte laciné, a nekvalitní služby, či produkty. Dbejte tedy na to, aby každý detail vašeho webu působil stylově, až luxusně, a přímo vybízel potencionální zákazníky, aby zvolili právě vás.